URBAN.AZ

URBAN.AZ

Мы собираем интересные и актуальные объявления о работе за неделю и перепечатываем их с контактными номерами, ссылками и/или адресами электронной почты. URBAN не является работодателем или агентством по трудоустройству. По всем вопросам по поводу объявлений вам нужно связываться по тем номерам или адресам, что указаны в конкретном объявлении. Рубрика "Вакансии недели" выходит на URBAN.az каждый понедельник.

1. Товарищи, ищу сотрудника в нефтяную компанию: Contracts Specialist. Требуется опыт работы с контрактами, очень хорошее знание контрактного языка (английский), умение грамотно и профессионально писать письма и другие документы. Если есть такие знакомые которые ищут работу, пусть отправляют CV мне на мейл: sabina.abdullayeva@yahoo.com (это личный мейл).  

2. Gənc komandamıza yeni operatorlar axtarışındayıq!
Operator qəbulu üzrə əlaqə nömrəmiz - 055 209 05 11
CV-lərinizi göndərmək üçün elektron ünvan - hr@realtaxi.az

3. Iki İldir fəaliyyət göstərən JannFord Baku İngilis dili kursunda IELTS və General English müəllimlərinə ehtiyac var.
Maaş faizlədir və bütün kurslardan yüksəkdir..
CV-lərinizi Jannfordbaku@gmail.com adresinə göndərə bilərsiz.. 
Ünvan: Caspian Business Centre 4-cü mərtəbə, 012-310-34-94

Yeni bir layihə üçün aparıcı xanım lazımdır. 20-26 yaş aralığında, qaraşın, uzun saçlı, incəsənətdən anlayışı olan, diksiyası təmiz olan məsləhət bildiyiniz biri varsa, mənə yönləndirin.

5. Qubada yerləşən Qafqaz TV-də işləmək üçün tv-də iş təçrubəsi olan müəllif-redaktor axtarılır.
İş yeri Qubada olduğu üçün orada yaşamaq əsas şərtdir.
Maraqlananlar Eltan Gadimbayli ilə əlaqə saxlasın.

6. Rabitəbank ASC özünə güvənən şəxslərə karyera qurmaq imkanı yaradır!
Əgər Siz, peşəkar komandanın bir üzvü olmaq istəyirsinizsə Kart Biznesi departamentinin "Ekvayerinq şəbəkəsinə dəstək və inkişaf" şöbəsinin baş mütəxəssisi / eksperti vakansiyasına müraciət edə bilərsiniz.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri xidməti strukturlarına müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması;
  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Ödəniş terminallarından istifadə qaydaları haqqında məlumatların verilməsi.   

Namizədə olan tələblər:

  • Ali və yaxud orta-ixtisas təhsili;
  • Yüksək kommunikasiya və müştəri yönümlülük; 
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı;
  • MS Office proqramları üzrə biliklər;
  • Fərdi və komanda şəklində işləyə bilmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli olması, təzyiqə davamlılıq, düzgünlük, dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti.

Qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz müraciət anketlərini career@rabitabank.com e-mail ünvanına göndərə bilərlər. 

7. Vagif Abbasov
Keepface üçün uyğun "Product Manager" tapılmasında çətinlik çəkirik. İş barədə detallı məlumatı ilk şərhə əlavə edirəm. Bütün detallar həmin sənəddə öz əksini tapıb.

Vakansiya ilə tanış olub, uyğun gələn tanışınızı rekomendasiya etsəniz çox kömək etmiş olarsınız.

 

В сувенирно-антикварную лавку в Ичеришехер нужна работница. 
Человек, проявляющий искренний интерес к работе с раритетными вещами. Общительный и надежный. Начальная фиксированная з\п 350 азн, может ежедневно расти в зависимости от оклада.
Обращайтесь в лс, свяжу вас с владельцем лавки для собеседования

9. İnsan Resursları şöbəsinin Meneceri

ƏMƏK FUNKSİYASI

• Əmək qanunvericiliyinə uyğun işçilərin işə qəbulu, bir vəzifədən digər vəzifəyə keçidi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi.
• Əmək kitabçalarının əmək qanunverciliyinə uyğun əmrlər əsasında doldurulması və əmək müqavilələrinin hazırlanması.
• İşçilərə əmək qanunlarının tələbləri çərçivəsində cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışlar vermək, əmək kitabçalarını qorumaq, kadrlar üzrə müəyyən olunmuş sənədləri icra etmək eləcə də işçilərin mükafatlandırılması üçün vacib olan materiallar hazırlanmaq.
• İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq.
• Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
• İşçilərin maddi və intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialları hazırlamaq.
• Xidməti borcunu vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək, təşəbbüskar olmaq, ixtisasını daim təkmilləşdirmək.
• Əmək məhsuldarlığını artırmaq , işdə yüksək keyfiyyət göstəricilərinə nail olmaq.
• Şöbənin funksional fəaliyyəti ilə bağlı aidiyyəti struktur bölmələrlə qarşılıqlı əlaqələr qurmaq, zəruri sənədlərin yoxlamasını aparmaq, zəruri olan sənədlərin təqdim olunmasını işçilərdən tələb etmək.
• Öz funksional vəzifələrini yerinə yetirməkdə ona maneə törədən səbəbləri aradan qaldırmaq üçün tədbirlər görmək.

BİLMƏLİDİR

• e-gov (electron hökümət portalı) sistəmi ilə işləməyi
• Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını;
• Kadrlara aid olan normativ, metodik və digər rəhbər materialları;
• Kadrlar şöbəsinin əsasnaməsini, təlimat və digər rəhbər sənədləri, kadr işinin təşkilini və hesabatlarının tərtib edilməsini;
• İşçilərin işə qəbulu və azad edilməsi haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi;
• Kadrların ixtisas və peşəkarlığının artırılması işini;
• Əmək kitabçalarının, şəxsi işlərin aparılması və qorunmasını, pensiyaların təyin edilməsi üzrə lazımi sənədlərin tərtib edilməsini;
• Kadrların hərəkətlərinin uçot metodlarını;
• Əmək proseslərinin təşkili, sosial psixologiya və sosiologiyanın əsaslarını;
• Əməyin və idarəçiliyin təşkil olunmasının əsaslarını;
• Əməyin mühafizəsi normalarını və daxili nizam qaydalarını
• Təhlükəsizlik texnikasını, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin qayda və normalarını;
• İşgüzar ünsiyyətin əxlaqını və peşə etiketi qaydalarını.

• Kadrlar şöbəsinin administratoru öz işində aşağıdakı normativ sənədləri rəhbər tutur:

o Azərbaycan Respublikasının Əmək qanunvericiliyini;
o Direktorun əmr və göstərişləri;
o əmək funksiyalarına və vəzifə borclarına aid olan Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi;
• - hazırkı vəzifə təlimatı.

ZƏRURİ ŞƏRTLƏR

Təhsili: Ali
İş təcrübəsi: Ən azı 3 il ixtisasına görə təcrübəsi olmalıdır
Azərbayca. rus dili mütləqdir, ingilis dili arzuolunandır
Kompüter biliyi Biliyi və təcrübəsi olmalıdır.

Maaş: 600-800 AZN Net

E-mail: aynur.gasimova@ires.az

10. MARKETİNQ MENECERİ
Maaş: 1500 AZN
Şirkət: "Unimetal" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət
Yaş:25 - 40 yaş
Təhsil:Ali
İş təcrübəsi:3 ildən 5 ilə qədər
Elanın tarixi:Oktyabr 26, 2017
Bitmə tarixi:Noyabr 25, 2017
Əlaqədar şəxs:Amil Məmmədov
Telefon:(012) 514-35-21
E-mail:hr@unimetal.az
İş barədə məlumat
- Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analiz edilməsi, potensial müştərilərlə şirkətin əlaqələrini yaratmaq, müştəri tələblərinin öyrənilməsi, bazarı tanımaq və bazar satış strategiyaları işləyib hazırlamaq, müəssisənin istehsal etdiyi məhsulların istifadə edildiyi yerlər haqqında məlumat bazası toplamaq, araşdırma aparmaq 
- Bazarın dinamikasını, bazardakı rəqibləri və rəqiblərin məhsullarındakı inkişafı izləmək və bunlar ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq; məhsullar ilə bağlı daxili və xarici bazar mənbələrdən istifadə etmək 
- Reklam və PR fəaliyyətini həyata keçirmək, bununla bağlı reklam strategiyasını hazırlamaq, reklam layihələrin və kampanyaların büdcə hədəfləri daxilində planlanlaşdırılaraq həyata keçirilməsini təmin etmək, şirkətin reklam xarakterli bilbord, braşuralar və s. tanıtıcı digər reklam materiallarını hazırlatmaq 
- Şirkətin zəruri qısa və uzun müddətli satış və istehsal ilə bağlı fəaliyyətlərini planlaşdıraraq Marketinq strategiyasını işləyib hazırlamaq və müvafiq təsdiqdən sonra onun yerinə yetirilməsini təmin etmək; marketinq məlumatlarını əldə edərək marketinq məlumat bazasını hazırlamaq 
- Məhsul strategiyası ilə bağlı olaraq yeni məhsulların araşdırlması, müştərilərin tələblərinə uyğun olaraq şirkətdə əlavə dəyər yaradacaq yeni məhsul yaratma fikirlərini formlaşdıraraq təkliflər paketi hazırlamaq 
- SMM (Social Media Marketing) ilə bağlı fəaliyyətləri icra etmək, Bilbord, braşur kimi reklam xarakterli materialları dizayn etmək 
- İş günü: AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq 6 günlük iş həftəsi 
- İstirahət günləri: Bazar günü 
- Nahar şirkət tərəfindən verilir 
- Korporativ telefon xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır
Namizədə tələblər
- Ali təhsil (Marketinq və ya Biznes Menectment sahələrində) 
- Marketinq sahəsində 5 ildən çox iş təcrübəsi 
- SMM (social media marketing) sahəsində bilik və bacarıqlara malik olmaq 
- Kompüter Bilikləri (MS Office, Power Point Outlook vəs.) 
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini mükəmməl bilmək 
- Strateji təhlil və proqnozlaşdırma, Reklam və PR sahələrində geniş biliklərlə sahib olmaq 
- Yüksək analitik qabiliyyəti, ünsiyyət qurma və fikirlərini açıq şəkildə təqdim etmə bacarıqları vaxtın idarə olunması 
- Prezentasiya hazırlanması və təqdim etmə qabiliyyəti
Xahiş edirik ki, uyğun namizədlər öz CV-i qeyd edilən hr@unimetal.az mail adresinə göndərsinlər. Telefon vasitəsilə əlaqə saxlamayın. Müsabiqəyə yalnız uyğun gələn namizədlər dəvət ediləcəkdir.

 

11 - 16. Вакансии компании «Гермес»:
1) Бренд Менеджер 800-1200 AZN
2) Супервайзер по Продажам (1000-1200+ бонусы)
3) English Tutor (Part time job) Position for Expat & Local
Key responsibilities •IELTS Preparation
4) Бухгалтер (мужчина) - 700 AZN
5) Экспедитор (со своим авто) зарплата +%
Более подробную информацию о вакансии и должностные инструкции вы можете найти по ссылке
http://germesconsulting.com/job/
Только абсолютно соответствующие требованиям кандидаты могут отправить CV с фото на английском языке + сопроводительное письмо с указанием зарплатных ожиданий на мейл germescenter@inbox.ru / info@germesconsulting.com c указанием названия вакансии в теме.

Желаем успехов на новой работе!

*Орфография и пунктуация работодателей сохранены.

 


Отзывы